donderdag 29 november 2012

Nieuwe één omroepster Eva Daeleman, achter de schermen eerste omroepdag

Eva Daeleman debuteerde als omroepster op Eén op 29 juli 2011.

Nieuwe één omroepster Eva Daeleman, achter de schermen eerste  omroepdag, over gebrek aan aandacht mocht de nieuwbakken omroepster Eva Daeleman niet klagen, achter de schermen stonden talrijke fotografen en TV teams klaar om de eerste werkdag van Eva als omroepster vast te leggen.
Terwijl weervrouw Sabine Hagedoren nog in de schmink zat, legde Eva Daeleman professioneel een aantal interviews af aan de pers zoals op de foto's te zien is.
 
Twee maanden geleden schreeuwde Eva Daeleman het al uit: ‘Ik heb de 2 mooiste jobs ter wereld: ‘s ochtends bij MNM en ‘s avonds op Eén!’ Vorige week was Eva Daeleman voor het eerst als omroepster te zien. Ze verscheen reeds in een prachtig oranje jurkje.
Netmanager van Eén Jean Philip De Tender legt uit waarom de keuze op Eva Daeleman viel: “We hebben heel wat mensen gevraagd een screentest te doen, mensen met heel uiteenlopende profielen ook. We hebben het ook aan Eva gevraagd en zij heeft dat echt uitstekend gedaan.
Eva Daeleman is een frisse, spontane verschijning die met veel naturel presenteert. Net als onze andere omroepsters staat ze bovendien stevig in haar schoenen. Ik denk dat het geen toeval is dat MNM haar op haar negentiende van de schoolbanken plukte; het is een natuurtalent. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ze een goede en graag geziene omroepster zal worden.”
Eva Daeleman: “Ik heb de twee leukste jobs ter wereld!”
Eva Daeleman zelf is bijzonder enthousiast: “Ik heb de twee leukste jobs ter wereld, dat is wat er door mijn hoofd blijft gaan. Eentje ’s ochtends bij MNM en een ’s avonds op Eén. Het nieuws dat ik omroepster zou worden, kwam dan ook nog eens heel onverwacht. Het klinkt echt cliché, maar dit had ik nooit durven dromen.”
Over Eva Daeleman
Eva Daeleman is 21 en komt uit Haacht. Ze studeerde Radio aan het RITS en verdiende haar sporen onder meer bij FM Brussel, de Brusselse stadsradio. Nog tijdens haar studie ging ze aan de slag bij MNM. Eerst presenteerde ze de weekendochtenden en sinds januari 2010 was ze elke ochtend te horen als sidekick van Peter Van de Veire in De Grote Peter Van de Veire Ochtendshow. Vanaf augustus combineert ze haar radiowerk voor MNM met omroepwerk voor Eén.
EVA DAELEMAN VERWELKOMT DE EEN-KIJKER
 Eva Daeleman heeft vrijdag na "Het journaal" van 13 uur en "Het weer" haar debuut gemaakt als omroepster van Een.
 "Ik heb er even op moeten wachten, maar vandaag is het eindelijk zover. Ik ben ontzettend blij jou te mogen verwelkomen", waren haar eerste woorden.    
                                       
 Voor de nog altijd maar 21-jarige Eva Daeleman is dit alweer een grote stap in haar nog jonge carriere.           
                                       
 "Het gaat echt snel. Op mijn 19e debuteerde ik op de radio, nu ik 21 ben, ben ik omroepster op Een. Aan dit tempo eindig ik op mijn 25e met een burn-out op het strand van Benidorm", grapte Eva Daeleman voor de opgedaagde pers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten